onsdag 4 maj 2011

Pengar..

Skulle kunna ge vad som helst just nu för lite mera pengar. Pengar som skulle gå till en resa för oss här hemma. Det skulle sitter perfekt nu.. eller egentligen är det ett måste. Tänk om man skulle vinna pengar:) Vad härligt! AA man kan ju fortsätta drömma;)

Ska snart sätta igång å stryka gardiner till Elliots rum. Å sätta upp lite tavlor m.m. För här har vi knappt nåt alls på väggarna än..för att jag inte vetat hur jag velat ha att. Nu får det blir lite som de blir. Mn blir nog bra ändå:)

Har börjat känna skitsamma med min vikt, mina kläder .. å har inte brytt mig så mycket om mitt utseende på ett tag. Vill nu börja på nytt efter en pause. Så nu, mindre onyttigt och inget småätande. Hoppas på att gå ner 5 kg på 2 månader..Funderar på om jag kanske skulle börja jogga?.hmm vet att det kommer bli skit jobbigt, men vill ha lite mera än mina vanliga promenader. Någon som joggar?som kanske kan /vill ge några tips till nybörjare:)

5 kommentarer:

  1. Jag joggade mycket efter jag fick kim. I början är de skitjobbigt men efter ett tag så vart jag nästan beroende av de och de är sådan skön känsla när man har gjort klart allt.
    Fundera på att börja o jogga igen faktiskt. Jag vart mycket piggare av de och kände mig bättre.

    SvaraRadera
  2. Spring tills du nästan spyr, då lägger du av. Sen gör du så varje/varannan dag och du kommer orka längre och längre varje dag. Till slut får du ett sånt sug efter att springa så du kommer längta och det känns så bra efteråt :) Och skaffa BRA skor med bra dämpning annars kommer fu få ont i fötter och knän.

    SvaraRadera
  3. Tack för svaren Sara och lina:) Ikväll blir det lite onyttig choklad till Greys och of the map. Men imorgon ska jag nog våga mig ut på en tur...Hitta någonstanns där man inte syns så väl. ni båda är ju pinnsmala, en annan har ju guppande delar över hela kroppen, som bara är för pinsamt att springa runt bland folk me;):)

    SvaraRadera
  4. Spring spåret det gör jag =)

    SvaraRadera