torsdag 19 maj 2011

Kanske knäpp!

Får lite små panik när jag tänker på vad jag skriver här... för helt ärligt, jag vänder ut å å in på vad jag tänker å känner, åå skriver ...nästan allt.
Skriver en del som många av mina nära å kära inte har en anning om..knäppt, jao kanske å visst känns det jobbigt om de skulle få reda på att runt om en blogg liksom! Det känns väl jobbigast,att de inte vet ..men ni gör!

Vissa saker skriver jag inte äns här..tror att det mest är för att jag till och med tycker det är jobbigt att skriva om, även fördomar! De har ni säkert redan en del av er. Men jaa.. de är väldigt skönt att samtidigt få lätta på trycket så att säga:)


Har jobbat, hämtade upp Elliot hemma å vi åkte till djuraffären å köpte ett akvarium vi fick billigt. För vi(jag) har fortfarande dåligt samvete över att vi var tvungna att lämna bort katter å kanin innan vi flyttade hit..! Men känner samtidigt att vi inte har tid eller råd för något mer avancerat djur. Så blir fiskar:)Som han ska få ha på sitt rum.. hoppas att det känns lite bättre för honom att han kan säga att de är hans..igen som han gjorde med de andra djuren.

Läggdax snart så man får tillräckligt med sömn i natt innan jobb imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar