måndag 9 maj 2011

cykeltur

Idag tog vi cyklen till Församlingshemmet här i Mönsterås och åt även lunch där! Saga somnade(som jag trodde hon skulle göra, därav med tag av lunch)i cykelvagnen och sov ca 1 timme efter att vi kommit hem. La henne ner i den, Elliot å jag la oss på en filt på gräsmattan under tiden:) Efter Saga vaknat byte vi cykelvagn mot barnvagn och traktor, å tog en promenad till djuraffären, som Elliot tjatat om ett bra tag nu. Där kikade vi på fiskarna:).

Men de mest negativa med att bo i lägenhet är att: Först köra in cykelvagn i föråd, sedan få med barn å all packning upp på en å samma gång. De blir man svett av!


Förra veckan var jag hos vad jag trodde skulle vara en psykolog, men hon va Socionom, och skulle utreda vart jag skulle bli ''skickad''. Idag ringde hon å sa att jag skulle få brev på posten om ett läkarbesök som jag ska på. För att se om jag har någon depression.??.. Aa får se hur de går !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar