måndag 30 maj 2011

Skällby

Idag ska barnen med sin dagmamma å barnen där till Skällbygård/4-H gården.! Tror att de kommer ha en underbar dag där tillsammans. Jag har inte fått nåt jobb än till i dag, så jag ska nog handla ,städa å ta de lungt en stund under tiden dom är där.

Vilket underbart väder vi har. Madde å Victor var hos oss igår under morgonen och dagen, lekte, fikade och åt lunch ihop. Sen lämnade jag barnen hos dagmamman kl 15 innan jag började jobba.Så en bra dag alltså!

Pratade en snabbis med min far igår, han inte prata så mycket om det men nu vet han om hur det vart och hur det är mellan Andreas och mig. De var skönt, att inte behöva spela att det är bra längre. Som sagt blev bara ett kort samtal, lär bli mer!:/

Ne nu ska jag klä på mig, lämna barnen till 09.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar