söndag 9 augusti 2009

Åter söndag..

Veckor och helger går fort vill jag lova, tusan tiden bara rinner iväg, å nåt jag inte tänker på så ofta är att Elliot hela tiden blir 1 dag äldre, att jag aldrig får tillbaka just denna dagen..hemskt ibland. Andreas är utte å grejar me husfasaden igen, verkar gå bra för honom,hmm medans jag sitter här å latar mig. Ne men e så jädrans trött om dagarna, jag har skjutit på mitt pluggande i flera veckor, fram tills nu då jag pluggar mitt på dagen, när jag är som piggast! Har hunnit me hur mycket som helst denna helgen me skolarbetena,men för denna helgen får det vara klart!



Har vart en sväng på oknö å badat idag, trodde de skulle vara kallare där än i Hornsö efter som det är hav eller så men de va tusan varmare där:) på hemvägen tog vi veckohandlingen, skönt å ha den klar!


Elliot å jag kollade på en mysig film innan han gick å la sig, Alvin å gänget, tusan så goo den va:)
Hittade min kamera idag föresten, ska föra över bilder imorgon!


Tänk när man hade en sån här magen.. å de kom ut en sån där liten! Kan knappt fatta att vi ska få gå igenom detta mirakel en gång till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar