måndag 31 augusti 2009

skoldag å isabelldag

Idag var Andreas hemma för vård av sjukt barn, Elliot var mycket bättre idag men behövde ändå denna dag på sig med att kunna orka med dagmamman resten av veckan. Så jag har vart i skolan idag, å vill lova att det var skönt:) Läser just nu sjukvård, hemsjukvård och socialpsykriatri, och ska även försöka få med psykologi A som jag inte har läst än! Har längre inga byxor att ha på mig så var i stort sätt tvungen att åka en sväng till kalmar för att hitta ett par mammabyxor. Hämtade upp Isabell, som jag inte har träffat på länge å vi åkte vidare till stan. Hittade mig ett par mammabyxor på HMs mammaavdelning, den ända mammaavdelning i hela kalmar som jag vet om. Å fanns rätt många att välja mellan å 100 kr rabatt på alla jeansen:) Perfekt* Letade även byxor till Isabell som provade istort sätt hela kalmars föråd på jeans(hon hatr blivit jäkligt kräsen, hmm vet inte va de blivit me henne) men tillslut hittade hon ett par kanon snygga:) i en storlek jag bara kan drömma om att jag skulle äns få över knäna! Jag hittade även en finfin tröja :) Tog även så klart en fika på Corner, där vi har hållt hus sen gymnasiet, (bästa iskaffet).. å nu e jag hemma, har namnmärkt lite kläder som är Elliots så att de inte kommer bort hos dagmamman eller dagis!Har nåt i magen som rör på sig just nu:) Mys mys!

1 kommentar:

  1. Hej! Tänkte plocka in några av mina favoritbloggar på min blogg och undrar om det är okej att jag tar med din där?

    SvaraRadera