måndag 24 augusti 2009

Vart på myggan:)

å de va skoj tyckte Elliot:) som lekte både inne å ute hela tiden:) Träffade även kompisen Victor på myggan me:) Myggan finns på dagiset här i blomstermåla där dagmammabarnen träffas 1 -2 dagar i veckan. Så både Andreas å jag var med idag för å se hur dom hade det där! Mycket trevligt ställe både inne och ute! Imorgon börjar jag skolan så då ska jag lämna Elliot hos dagmamman kl 08. Å hämta honom bär jag slutar runt 11.00. min lärare ringde nämligen idag:) heeh jag hade missat första mötet med upprop idag , men gjorde inget sa hon utan vi skulle ses imorgon istället å denna veckan var det ett annat schema, det rediga börjar nästa vecka. Blir nog en lugn efter middag, väntar på att Elliot ska vakna sen ska vi bort till affären en sväng.Andreas ska jobba över till kl 18 så blir ensamma i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar