fredag 14 augusti 2009

Hem till ödevata fre-sön

Har faktiskt längtat lite,, hehe som ni kanske kan förstå me mina andra inlägg! Förstår om ni tycker att jag ibland kan skriva negativa å kanske lite ledsama inlägg men ibland måste man skriva av sig!!


A idag åker vi till Ödevata iallafall, ska sova ivåran nya husvagn på pappas å deras campingåker:) För där står den våran lilla husvagn som jag hoppas vi kommer ha mycket nytta av i många många år framöver!! Å jag e riktigt sugen på att rida lite men vet inte om jag vågar på det.. får se hur det blir!!


Idag e det Andreas å min 3 års dag.. fick jätte fina blommor idag på morgonen av honom:) Blev glad:)Att tiden gått så fort!

4 kommentarer:

  1. Åhh e hadde varit hur kul som helst att träffa dig. :D Va ju ett bra tag sen. =P och då vill jag träffa knodden oxå du. :P Haha. =D
    Händer annars då? =D

    SvaraRadera
  2. hehe, Okeeej. Nja jag jobbar hela helgen. ÄR ledig på måndagar, men denna måndagen ska vi på ultraljud, sen ska jag till mormor. :P haha. ;)

    Haft en bra dag? :)

    SvaraRadera
  3. grattis i efterhand på er 3års dag....
    jo tiden kan gå fort...
    var på 1års kalas idag de var trevligt...
    träffade andreas bror david.. de e lika varandra. =)(hoppas att de var iaf för de var lika)

    vi kanske kan hitta på något fram över om du känner för det
    hur mna hittar vänner e svårt jag vet...

    mvh Elin

    SvaraRadera
  4. Hejsan,
    kikar in lite här (:
    jag och min man firade 6 år som förlovade för några dagar sen, och jag fattar fasen inte heller vart tiden tar vägen (:
    Grattis och hoppas ni hade en mysig dag!

    (Afortunado från familjeliv.)

    Fin blogg förresten (:

    SvaraRadera