söndag 2 augusti 2009

SANDLÅDA

Ja idag blir det till att ta tag i Elliots sandlåda.. haft en del annat att styra me så har inte blivit att vi hunnit, så ska dra bort till familjen i Tålebo där karlarna ska hjälpas åt lite granna!Kul å träffa dom.. barnen blev väldigt fästa vid varann veckan vi tillbringade i Mellbystrand tillsammans å nu har vi knappt träffats någonting efter .. så blir nog en hel dag hos Victor där dom kan leka av sig redigt:)
Vi har börjat lite smått me köket igen, nu fasen ska vi få att klart:)hoppas jag, hehe jag har vart så slö att jag knappt orkat plocka ur eller in i diskmaskinen senaste veckorna..men nu ska de bli andra bullar:P*lovar* (för min egna skull)
Å så va de Andreas sista dag på ledigheten.. känns skumt, tiden har gått så jäkla fort men ändå har vi hunnit me så himla mycke, har ju knappt vart hemma. Men visserligen har de vart skönt, snart sätter allt igång igen ju!
Var på fika hos Mikaela härrom dagen, var mycket trevligt, blev mycket prat om graviditet å bebisar:) kanske för att hon ska ha en liten om ett par månader:)Så mysigt me sparkande mage:)Så jag provade alltså på nya cykelvägen, tog ca 4 min att cykla till henne, dit var ingen större fara :) men hem vägen..puhh* fick fasen ont i bröstet av anfåddheten.. å de var knappt uppförsbacke..!Ne får nog ta tag i motionerandet igen.. Simma ikväll kanske?:)var ett tag sen, å de är lagom jobbigt tycker jag, dessutom e de mysigt till kvällen å simma i mörkret å ljudet av lite musik.!Får se om jga kommer iväg framåt kvällen!! Ne men återkommer med bilder på sandlådan som ska vara klar tills kvällen:)HEJ Å HÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar