söndag 30 augusti 2009

Dop och lite plugg!

Vaknade i lagom tid till att kunna ut i trädgården å leka lite å så han pappa Andreas stryka en omgång kalkfärg på huset. Hann även med å tvätta å hänga upp lite kläder! A iallafall satte oss i bilen till Hagby där det skulle hållas dop för min lilla kusin Majken:) Elliot somnade som en stock direkt i bilen. Väl på dopet, kyrkan var super mysig! En rund liten kyrka, kom nu på att jag glömde fota den..Synd! Jag, Andreas å Elliot + min pappa m.fam gav en Ruben´s tygdocka vid namn Anna i doppresent till Majken. Hoppas hon ska ha god nytta av sin lilla docka:) Så har träffat nästan hela tjocka släkten idag! Hemvägen somnade Elliot som en stock igen å vi ångrar nästan att vi drog ut honom på dop idag, men imorse va han ju rätt pigg.! Ingen feber idag, lite hosta å snorig. Men inte ätit redigt på 3 dagar, Andreas å jag bestämde att lillprinsen ska få vara hemma imorgon å förhoppningsvis är han kryare tills på tisdag. Så Andreas ska vara hemma imorgon sa vi, då jag missade nästan hela förra veckan så måste jag gå imorgon!! Har pluggat nu ikväll för att hinna ikapp, inte vrålpluggat kanske, eftersom jag insåg att jag inte hade någon bok ännu i ämnet så fick jag göra så gott jag kunde! Andreas är ute å gör en 3:e strykning på huset, kanske den sista?? hmm ne blir nog en till imorgon! Ska även imorgon ringa å boka ny tid till MVC:) snart dax för de me:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar