söndag 23 augusti 2009

jaha redan söndag kväll!


Haft en lugn eftermiddag, jag städat lite å lagat mat medans Andreas har grejat lite me husfasaden. åkte sedan vidare till oskarshamn, dom har en jätte stor temapark/lekpark precis jämte ankdammen, ett jätte mysigt ställe:) Så hade me oss lite eftermiddagsfika å lite bröd till ankorna. Kom hem i lagom tid till kvällsmat, å nu sover min lilla prinssom en stock i sängen:) Älskling är ute igen å grejar me fasaden.Så den blir klar nån gång, å nej jag kan inte hjälpa till:)hehe har bara en stege å de känns som jag har massor me andra saker att ta hand om:)som tvätten å allt sånt så de där me fasaden får faktiskt min sambo dona me:) Se om jga hittar någon bra film till ikväll då, e nämligen sugen på en gooo film, mys åå sen lite dillchips:) ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar