tisdag 25 augusti 2009

V. 19, 18+0

Ja går in i v.19 idag å imon blir det ultralju:) Mysigt, detta har man längtat efter länge nu:)Se om vi kan få se vad de blir för nåt:) Åter står å se:)Vet dock inte om jag berättar de för er:)heh
Ja å idag va de första skoldagen, gick bra hade bara en lektion. lämande Elliot kl 08.00 imorse å han sa ingenting:) Å allt hade gått bra under tiden han var där själv, mellan 08-12. Imorgon blir de samma tid! Å Andreas jobbar över till halv sex idag me, så blir bara Elliot å jag igen! Men som sagt bra ,me lite extra pengar:)! Jo förresten, min mage aa bebismagen, asså känns som den bara ligger på högersidan. Vet att när jag väntade Elliot så kunde jag märka av de senare i grav. men inte i v.19? Nån som vet. E helt tomt på vänster sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar