fredag 21 augusti 2009

Blev lite barnledig!!


Igår va jag å simmade me Mikaela:) Skönt, mysigt å trevligt, tog en sväng in i affären me, fasen va gutt å ha me sig en hjälpreda när man handlar, a som kör vagnen, packar ner maten å lämnar vagnen med mera:) hmm men va e jag för nån som låter nästan en höggravid kvinna jobba ! Men trevligt va de + att jag fick känna på våran nya bil lite, hehe gick till slut ganska bra tycker ja!


Idag cyklade jag å Elliot till dagmamman, tar ca 10 minuter på cykel , men dagmamman tyckte att de har gått så bra dom andra dagarna så jag kunde nog åka hem en stund å sen hämta han sen... Vinkade av å sa hej då till plutten , som inte brydde sig ett dugg:) utan lekte me kompisen åå alla traktorerna:) Duktig min lilla prins e:) Å Så e de fredag idag, min älskling fyller år:)haha hade jag nästan glömt bort, dax å ringa å gratta han nu kanske:)Ikväll bär de av till kalmar med Hans å Madde:)Elliot ska sova hos farmor medans vi käkar nåt gott ute å ska på bio senare(sommaren me Göran ) blev de.. hoppas den e bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar