lördag 8 augusti 2009

Sovmorgon för 3




Ja vi alla tre eller aa fyra egentligen tog en sovmorgon till kvart över nio:)Gutt!! Käkade lite frulle tillsammans å sen drog vi till oknö för att köpa glass å leka i lekparken, det var mysigt. åkte även förbi byggvaruhuset å köpte mrbruk å redskap som Andreas ska ha när han fickar med putsfasaden på husets framsida!kommer nog bli kanon tror jag, eller hoppas iallafall, hade kommit mycket biligt undan än om vi skulle anlita någon till att göra det.

Nu har jag suttit å pluggat nån timme på omvårdnad, medans Elliot sover å älskling är ute å grejar. Ska åka å bada med Victor och hans föräldrar sen i Hornsö, blir trevligt och skönt!



Bilen blev förresten kvar på verkstaden, så där lär den nog vara under helgen.:( surt.. men bara den bli fixad så!

1 kommentar:

  1. Hum, nej, men jag ska den 17. :) Då vet jag. Men jag tror de är en liten kille. :) Haha. =P
    Ja de är jag, sjukt jobbigt för jag är såååå nervöös. :S jag mår nästan dåligt av de. Inte kul alls. Men de går ju säkert bra! Kan man ju hoppas. :P

    Haft en bra dag? själv ha man jobbat! =P

    SvaraRadera