tisdag 18 augusti 2009

Sista dagen innan det drar igång!

Jaa sista dagen innan allt drar igång, inskolning hos dagmamman imon:) Ska blir roligt men hoppas det ska gå bra! Var en seg vecka förra veckan, hade velat skolat in honom då egentligen då då kändes de ännu värre:) Men som sagt imon drar det igång på allvar. Andreas ska vara med får se om han följer me nån annan dag me, har nämligen mycket på jobbet, så svårt å komma ifrån. Jag skrev ut mitt skolschema igår,, va gla jag blev:D Nämligen inte alls så mycket som jag trodde det skulle vara :) Så ser ut som att jag kan sköta all inskolning själv, utan Andreas hjälp. Men klart Andreas vill vara med men inte alltid det funkar!!
Idag går jag in i vecka 18, alltså 17+0, 8 dagar kvar till ultraljudet:) Jippi, ska bli mysigt, hoppas bara allt är okej!! Hm är orolig över ett par kräftor jag käkade runt v.14 som inte va så friska. Vet inte hur pass försiktig man måste vara men blir ändå lite orolig! Hoppas vi kan få se vad de blir för nåt me:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar