tisdag 18 augusti 2009

Sängbyte

Berättade för ett tag sen att jag hade fyndat en växa säng för 50 spänn, ja å idag plockade vi ner spjälsängen som får stå i källaren å invänta bebis nr 2 . Å satte in den nya, fast omålad, sa innan att jag skulle slipa å måla den i en fin färg. Men idag när jag såg den igen ute i garaget så tyckte jag allt den var rätt charmig som den va :) Hmm ska inte lova att jag ska ta kort å lägga upp för har inte lagt upp dem kort jag lovat på sistone:P Men får se om de dyker upp:) Nåt som snart dyker upp e en bild på nya bebismagen:) Har allt vuxit till sig lite:) Hmm åå mina fula bristningar bara syns mer å mer för varje dag. Nu innan jag blev gravid så hade dom lagt sig ganska fint, visst syntes dom men inte på samma sätt!AA ja nåt ja får leva me:(
Ikväll blir de smörpopkorn å en goo film:)

1 kommentar:

  1. För att dom ville se när de är dax! =P Haha. ;) Jagha ju fått 3 förlossningsdatum. :P

    SvaraRadera