torsdag 6 augusti 2009

Torsdag.. trött dag

aa igår somnade jag på soffan efter att sett Götakanal 1.. skrattade inte en ända gång, så antingen va jag för trött eller så va den bara kass..Andreas grejade me bilen hela kvällen.. blev till slut att Hans fick hjälpa han å bogsera den till verkstaden i m-ås.. där dom ska kolla på den idag!!hoppas på att de bara e nåt skit fel.. som inte kommer kosta så mycket.!!
Idag e jag helt slut..trött och seg.. så blir en lugn dag..lek i trädgården och sandlådan bara ta de lungt..!Sugen på att åka å simma ikväll.. se om de e nån som vill hänga på annars får jag väl åka bort själv..vilket dock inte e lika roligt!
VA fan e min kamera.. hittar den inte!!!

1 kommentar:

  1. Hehe, Okej. :D Mende de går ju fortare än vad man tror. :P
    Nja inte så läänge kvar, men jag tycker de är tillräckligt,. =P haha.
    Ja vi bor i nybro. :) Hur visste du de? :)

    SvaraRadera