fredag 7 augusti 2009

Härlig kväll och en tidig morgon.



Victor med familj kom och hälsade på en sväng i går kväll.. barnen sprang runt å lekte och grjade u sandlådan:) Vi käkade lite glass å pratade.. väldigt trevligt!




Var lika trött igår kväll å somnade på soffan igen.. åå självklart vaknar Elliot vid 05.30 idag på morgonen:( åå vill inte somna om..jobbigt jobbgt!men han fick allt leka runt lite själv innan jag orkade mig upp ur sängen..åå puhh va trött ja va!




Men nu har vi käkat frulle, damsugit, jag har duschat å fixat iordning mig, för Madde kommer troligtvis en sväng sen då Victor e på inskolning hos dagmamman. Nu ligger Elliot här jämte mig på soffan.. så stilla har han inte legat vaken på hur länge som helst.. så va nog även tidigt för honom å stiga upp idag..




Bilen.. ja den e inne på verkstaden fortfarande.. å förhoppningsvis han älskligen köra den hem idag.. så slipper jag hämta han:).. hmm kom precis på att jag inte kan hämta han.. han har ju bilen för han började ju tidigt idag.. då kommer de alltså bil at han kommer hem.. å hämtar oss för att vi ska kunna hämta hem den andra bilen.. aaaww vilket körande..


aja .. snacka om att jag inte har nåt bättre å prata om.. tråkig!
Å sen lite bilder på plutten!!

1 kommentar:

  1. SÅÅÅ FINA KORT! Guud vilken sööötiiing! =D Längtar tills min kommer. Nu är de ju inte låångt kvar!
    Händer annars då? :D Vad ha du gjort idag? :D

    SvaraRadera