söndag 1 november 2009

Dålig uppdat.

Jo jag vet men inte verken kännt för att eller haft så mycket tid heller för den delen. I fredags kväll åkte vi till Madde m.fam. käkade lite gott å kollade på en film efter barnen gått å lagt sig:) Sen i lördags eftermiddag åkte vi hem till dem igen då de skulle släppa in alla tjurarna:) Va skoj å se sen gick vi in å barnen lekte, käkade även lunch hos dom! Det här blir en kort uppdatering märker jag:)heeh ne men efter vi vart hos Madde m.fam så åkte vi in till kalmar till Farmor Pia. Fikade jätte gooa halloween bakelser:)mumma*Gick runt klockan fyra bort mot kyrkogården, jag hade köpt med lite blommor, mosa m.m som jag skulle sätta i hjärtat jag köpt tidigare använt.. blev jätte fint!! Sen började de mörkna å de va så mysigt me alla dessa ljus över allt. Sen drog vi hem till farmor igen å åt en jätte god köttfärs och ost paj:)Sen blev de hemdax.Elliot somnade i bilen efter en lång heldag borta!
Men nu idag.. ska vi räffsa löv, Andreas ska såga å måla de sista listerna till köket, jag ska plugga till provet imorgon å sen ska jag försöka ta mig en promenad senare när det lugnat sig lite!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar