söndag 29 november 2009

lillprins sjuk igen

Inatt hade vår lilla prins hosta å feber å täppt näsa... så har inte sovit många blund i natt nån av oss.! Under den korta sömn jag hade kunnat få så har bebisen i magen bökat runt som tusan.. bökat så det gjort ont överallt.. kändes nästan som den vände på sig, men tror jag ändå inte för nu känns de okej igen..! Så hopplös natt men jag fick sova en stund nu på morgonen.. När jag vakande så tog jag tempen på Elliot igen å han hade då 38.6 så blev medicin igen.. så skönt då Elliot käkar flytande ipren och tycker de e kul me nässpray så själva medicineringen är inget svårt.. Har vart ute å gått en stund på förmiddagen å har även städat å grejat med kaninerna. Nu sover Elliot å Andreas grejar med sitt ute, jag därimot känner mig inte så jätte kry.. känner mig svullen, har frågat Andreas om han ser nån skillnad men de gör han inte.. men känner mig svullen , trött ... kan bero på natten:) men satt å pratade i telefonen för en stund sen, då simmade de förbi ca 100 spermier för ögonen på mig:)hehe låter kanske lite lustigt men såg fasen ut som de:) Så sitter å tar de lite lungt i soffan, skulle behöva plugga men ne faaan jag orkar inte.. har skjutit å skjutit på detta plugg till provet imon.. men nu ska jag iallafall vara hemma imon så Elliot ska vara hemma. Ska troligtvis till skolan till första lektionen då Andreas är hemma med Elliot men då Andreas ska till nybro å planera med sina bröder om deras pappas begravning behöver jag vara hemma till 11.30.. sååå sorry provhelvete du får vänta några dagar till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar