söndag 22 november 2009

Nya ideer.. inte alltid så bra!

Ja som jag skrev i tidigare inlägg.. fått en ny ide om byte av Elliots å vårat sovrum. Typ när jag kommit på nåt ska allt hända på en å samma gång:PKan liksom inte släppa tanken, så ieftermiddag har vi haft lite kaos här hemma .. alltså byt rum.. låter kanske lätt som en plätt!! Men vill lova att det tog tid, ut å in med alla möbler åå inga lätta möbler heller!!Men nu e de klart å jag e helt slut.. bebis fick påminna mig lite att jag allt har en liten i magen.. !Så blev ingen tapetsering i Elliots nya rum utan får bli imon eller på tisdag. Så älsklingsplutten har kvar sin säng i vårat nya sovrum nu.. lite små mysigt å sova i samma rum några dagar:) Har även idag hunnit me å handla lite mat, jag har hunnit plugga å Andreas har hunnit spika list på grunden:) Sköna söndagar, dom e såå långa:)Vilket ibland kan vara till sin fördel! Ser fram imot imon då första gravid/föräldragruppen börjar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar