måndag 30 november 2009

Nu bara måste jag plugga

Fan ta dig i kragen Emelie... har ett prov på torsdag, 2 stora jobbiga tänka skriva arbeten som ska vara inne i början av nästa vecka. Å jag har inte börjat me nåt av de.. å de e för att jag knappt vet vad läraren vill ha ut av att.. vad hon vill att jag ska skriva på ett ungefär .. ne utan ett arbete med dina personliga tankar säger hon.. ja okej men om vad????????? Blir galen, orkar å vill inte mer,,. nu kan dessa sista veckor vara över snälla!! Kan vi inte bara vara på datumet 18 december.. å alla arbeten vara klara å vi har gått i mål. ÅÅ så sitter jag här å skriver i stället.. hhmm försöker jag komma undan.. men nu är bara kl 18.00 å jag har många timmar på mig så nu kan jag bara inte skita i att.. ser det som om jag iallafall kan bli klar med ett arbete eller iallafall satt i gång med några meningar i nåt arbete så kanske de kan börja rulla på!! aa de lär jag märka.. Imorgon ska jag till mvc till min barnmorska för ett besök,har sett fram imot de:) Elliot kommer vara hemma imorgon me då han har värsta hostan å snor som rinner hela tiden, ändå klarat sig undan den värsta febern men är dock inte helt borta, så imorgon får Andreas vara hemma för vård av sjukt barn! Ska vara på BB och förlossningen imon kl 15 på föräldraträff å då har farmor Pia lovat att ha Elliot under den tiden så Andreas kan följa med oxå.!! neee nog skrivet .. nu får jag allt sätta igång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar