torsdag 26 november 2009

ibland så orkar man bara inte..

vart på läkarbesöket, å blev beådrad att ta de lite extra lungt!! Aaa joo de e ju lätt, har ju alltid massor å göra. plugg när man kan tänkas hinna me att, å all renovering.. ibland önskar jag man bodde i lägenhet å inte hade annat att göra än att bara vara. Ska hämta Elliot vid kl 14, å idag bara orkar jag inte.. vill bara lägga mig ner å sova några timmar.. klart jag vill ha min plutt här men jag orkar inte:) Hoppas nån kan förstå! ikväll blir det återigen plugg , å literna i köket ska upp för imon kommer elektikern å ska fixa de sista i köket så vi får lite belysning!!

2 kommentarer:

  1. Ja självklart kan vi träffas. Hur länge ha du kvar nu?? :D
    Hur ser dagen ut?

    SvaraRadera
  2. Nu funkade de. :D

    Ja verkligen toppen, jag skulle kunna ungefär när som helst, eftersom jag är mammaledig! :)

    Jag&sambon har köpt hus nu. :D

    SvaraRadera