tisdag 24 november 2009

Godis sug!!


Fruktansvärt sugen på chokladen som ligger i kylskåpet:) men har bestämt mig för att plugga lite först innan jag tar kväller med mm marabou:) Denna dagen har vart seg, imorgon ska jag skicka iväg Elliot till dagmamman om det inte till kommer någon feber i natt..! Under dagen måste jag plugga å plugga å plugga, har kommit efter nu dessa dagar hemma då jag inte hinner med att plugga lika mycket med lillprinsen hemma:) Men så e de men de är inte långt kvar tills skolan är slut:) JIPPI* ska bli otroligt skönt å bara kunna släppa allt detta å bara ta det lungt under jul å se fram imot bebis i magen tittar ut:)! Undra hur denna julen ser ut i år, många så kallade familjemedlemar som vi inte längre har kontakt med, och som vi troligtvis inte kommer att ha kontakt med. Känns till viss del skönt men ändå en viss saknad eftersom vi alltid annars under min uppväxt har firat jul på nåt sätt.! Men ser det även som att nu har Andreas å jag en egen liten familj:) Å de är vi som är viktigast för oss nu.. att vi kan hålla ihop å förgylla våra dagar är det som räknas här och nu!! Så ser fram imot jul med Elliot å Andreas:) Se förväntan i Elliots ögon, min egna lilla prins Elliot:) Vet inte vad jag skulle göra utan honom, han är mitt liv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar