fredag 13 november 2009

Hemma idag.

Igår var jag helt väck, låg å sov instäng i sovrummet från 14-18.30 drygt.Men kände att jag verkligen behövde de.!Blev lite piggare framåt kvällen, men bestämde mig för att vara hemma från skolan idag.. Å ingen bil hade jag nu på morgonen, för den hade Andeas till jobbet, vad mycket jobbigare allt blev med att plötsligt bara ha en bil igen. Aa ja Elliot å jag cyklade bort till Myggan å de var väl helt okej förutom att jag var helt dö när vi kom fram och då har jag inte långt bort dit. Sen var det även halt så var livrädd för att halka:( Nu e jag hemma å försöker få tag på barnmorskan , måste byta en tid hos henne då en föräldra/gravidkurs är samtidigt. Andreas å jag har nämligen bestämt att vi ska gå båda två även denna gång:) Tycker jag är mysigt!Ne nu ska jag slänga om kull mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar