söndag 1 november 2009

Ny vecka!! Tiden går så fort!

Räknade ut i går att jag har ca 7 veckor kvar i skolan innan vi slutar helt:) Går ut den 18 december å de är inte långt borta:) Ser verkligen fram imot att få denna utbildning färdig nu! Har en massa studiebesök nu närmsta veckorna å de ska bli kul:)
Idag lämnade jag Elliot hos en annan dagmamma:) Då hans vanliga var ledig idag!Men inga problem för min prins, han sprang in å lekte med barnen! Så himla skönt å kunna lämna honom utan tårar eller att han vägrar släppa mig! Känns underbart.!
Har idag muntligt prov i psykologin, satt å pluggade en del igår kväll, ska även plugga på lite under dagen me..hoppas de ska gå vägen! Annars får jag bara ta nya tag å skjuta på det en vecka.!Har alltså en lång dag idag, ska även förbi affären efter jag slutat vid fyra å veckohandla!Brukar vara helt slut efter en måndag .. men hoppas ändå på en rätt lugn dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar