tisdag 17 november 2009

ledig i ett par dagar..

Har slutat för dagen å tar de lite lungt nu en stund innan pluggandet börjar! Ska in en en sväng till m-ås imorgon på eftermiddagen å göra klart ett arbete som ska vara klart tills nästa vecka! Annars är jag ledig till fredag, vilket är skönt men det innebär att jag måste plugga mera, för har fått mer uppgifter. Men men knappt en månad till vi slutar.
Ringde min barnmorska idag om att få ändra nästa tid hos henne, hon frågade om mina sammandragningar och sa att hon var orolig över dom, så fick en läkartid nästa vecka (gynundersökning). Tacksam för det, för att lugna sig själv lite grann med. !Ska då även ta ett hb till för att se om mina jävla* hmm järntabletter hjälpt.. !
Skulle ju klippt mig ikväll men ringde å bytte tid tills nästa vecka! Så hinner håret växa lite till:) heeh lite snålt men va gör man inte för att spara in lite..lever ju på csn bidrag, så lite dåligt med pengar nu innan jul:( Kunde klart tagit lån med, men skönt å ha så lite lån som möjligt sen me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar