fredag 6 november 2009

En helg i Ödevata

Min pappa, plastmamma och mina systrar kom hem igår från deras semester:) Så har inte träfat dem på ett tag. Men imorgon lördag åker vi dit, har även blivit bjudna på kalas för farfar som fyller 72 år. Så får träffa lite andra släktingar, som man tyvär inte träffar så ofta! Min lillasyster Elin fyller 16 år på söndag så blir nog lite kalas för henne med. Sen ska vi hälsa på alla djuren å pussa lite extra på våran Pegasus:) se om jag får va me å se när dom kör honom lite:) Det är verkligen nåt som stör mig nu med mage å allt att jag inte får köra min lilla plutt som jag haft sen han var föl.. som jag alltid tänkt mig själv att jag skulle få köra in honom.Visserligen gjorde jag de allra första med inkörningen men hann aldrig så långt att jag fick köra honom själv med vagn. så det är nåt jag verkligen VERKLIGEN ser fram imot att få göra när bebis är ute:) Ta en sväng i skogen med honom å låta han springa av sig redigt:) Eftersom min plastmamma å min lillasyster är lite oerfarna å rädd har dom inte låtit honom springa redigt utan bara små travat lite granna! Längtar efter att vi kan ha honom hos oss:) Då vi kan köra honom å pyssla med honom när vi vill! Å vipps så är Elliot snart 5-6 år å kan börja rida :)Då har vi verkligen nytta av honom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar