tisdag 10 november 2009

Vart på mvc.

Jag hade en tid där idag å de gick väl så där.. blev beådrad att ta 2 järntabletter/dagligen tills nästa besök. Å jag som hatar järntabletter då jag blir så jobbig i magen. blt låg på 120/70 så ett plus där.:) Hjärtljuden var på 130/min:) Å sf-måttet låg på 31 å de va exakt samma som grav. med Elliot:) Så börjar jämna ut sig:) Barnmorskan på pekade åter igen att om jag hade jobbat så hade hon sjukskrivit mig pga utav mina sammandragningar som kommer mer och mer.. Men jag MÅSTE ju gå klart skolan menade jag på å de förstog hon. Även fast de är jobbigt å sitta så mycket som man gör i skolan å den jobbiga trappen så är de helt okej! Blev även beådrad att berätta lite mera för Andreas hur läget ligger till.. att jag faktiskt är skit trött och att jag har ont. Å att vi får hjälpas åt lite mera här hemma. !! Men va snart e detta avklarat:) Snart e den ute å då e de som vanligt igen kroppsligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar