måndag 9 november 2009

Vi älskar djur.

Jag och min familj älskar djur:) Å det är något vi glädjs åt när vi kommer ner till pappa, malin och mina systrar Elin och Emma:)Kaniner, katter, getter, får och så hästarna förstås:) Elliot tycker de är super kul att springa runt å jaga getterna, mindre roligt med fåren som brääääcker så han han hamnar i luften . Så så fort han får syn på fåren blir han ledsen, vi försöker vänja honom lite granna å berättar att dom inte är farliga! Kan faktiskt visa sig så att han till slut tycker om Lamme me:)


Jag lyckades övertala min syster Elin att först hänga och sedan hoppa upp på min lilla Pegasus. Han har blivit nästan dubbelt så stor med all päls:) A men allt gick super:) Så för första gången hade han någon på ryggen:)hehe! Jobbigast var de nog för mig som höll i honom, då han nafsar lite*hmm vet inte hur jag ska få bort den olaten!! Men iallafall gick ju bra jue:) Nu ska jag bara hitta någon i rätt storlek som kan rida in honom, då syrran då är rätt lång. Så lägger ut lite bilder från helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar