onsdag 18 november 2009

Nöjda med köket! Å en massa tankar!


Vi är supernöjda att kunna sitta i köket å äta:) haha vet att jag tjatat om de några ggr nu men känns underbart!! Ska lägga in en bild så ni förstår, visst blev det mindre men för oss som snart blir fyra.. e de rätt lagom. Har aldrig varit så bortskämde gällande stora ytor. Men hoppas innerligt på att det dyker upp ett jobb till Andreas snart så man kan börja se sig om för nytt..tänk om allt kunnat bli så bra att de kommer ett jobb, får huset sålt å hittar ett nytt hem å hinner flytta innan bebis kommer ut i slutet av januari. Hmm men sen kanske de inte är värt å stressa så heller? Tänker på att vi har hela livet på oss:)).. Tänker mer å mer på vad jag ska göra efter mammaledigheten å de lutar mer å mer åt att faktiskt söka in till sjuksköterskeutbildningen ...någon som förklarat lite mer å peppat på att jag ska göra de jag verkligen vill är Andreas lillebror! Tackar jag så mycket för, de har fått mig att tänka ett steg längre å fått mig att inse att csnlån ska man nog ändå inte vara så rädd för. Å att 3 år går fort när man väl är där.! Men visst e de skönt att ha mammaledigheten på mig att tänka en extra gång:D.. men sen känns de som om jag e den ända i klassen som inte kan nåt, ja nu i omv komvux.. känns som alla kommer ihåg allt vi lärt oss å kan svara å tänka ut de flesta frågor läraren ställer.. jag glömmer typ allt på en gång.. men visst så fort man får se svaret eller så så kommer man ju ihåg. Men kanske att det krävs mer av mig , nåt jag inte klarar av..kanske inte skulle fixa 3 år på sjuksköterskeutbildningen:(hmm mycket tankar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar