måndag 16 november 2009

Långa sega å tråkiga måndag

Jaa hatar måndagar dels för att dom är så långa å sen för att jag har en jobbig lektion på eftermiddagarna. Har sagt till läraren att jag typ stävar efter ett G, ne men att jag blir så gott som nöjd med de liksom. Idag säger hon att det troligtvis bara blir det för att vi har skyndat på kursen för min del. Men hallåå det är en 50p kurs om jag inte fattat de fel så e den egentligen bara på 1 termin som denna.. ! Å jag har ju snart gått en hel termin, haft många lektioner med bara henne md en massa diskussioner och muntliga förhör. Ja trodde lätt jag låg på VG eftersom jag ändå angagerat mig i diskussionerna med henne, pluggat på och ska göra ett arbete hemifrån. Hmm blev lite besviken där faktiskt, ändå lagt ner massa energi och tid på att vara där och läsa å plugga.!Aja nog pratat om det då:(.. Fick även reda på att vi har prov på fredag och skriftligt på latinska orden + en inlämningsuppgift. Inlämningsuppgiften har jag pluggat å gjort klart nu i kväll å skickat in, så man känner att man får nåt klart.! Som sagt tror de kommer bli mycket nu sista månaden.. som jag fasade över!! Kunde brett ut att lite, för de andra veckor nu innan har de vart stendött med prov, läxförhör och inlämningsuppgifter!!
Imorgon ska jag till frisören igen, känns som jag var där förra veckan:) Men ska bli gutt, börjar känna mig lite långhårig;) Sen blir det en klippning innan jul å sen en innan beräknad barnafödsel så man känner sig fräsch inne på förlossningen:) Å inte som förra gången, såg ut som fan:) hehe
Älsklingen glor på Ullared, vilket jag tycker är dyngtråkigt så sitter här några minuter till! Tills klockan är 21.00 får kanske de börjar nåt roligare eller bättre iallafall. Ska även dra fram min mjölkchoklads kaka som ligger i kylen:) Fått dille på de, har aldrig tidigare vart så förtjust i mölkchoklad utan innan har det varit apelsinkrokant:)heeh nu hatar jag de istället:)Lustigt de där!
Jo bråkstollen i magen bökar å sparkar å trycker inuti så de gör riktigt ont nu, hela dagen har jag fått trycka tillbaka lite med handen för att det inte ska göra för jävla ont..hmm å värre blir de om jag inte minns fel! Vikten? hmm den ska vi inte tala om, plockade upp ett papper på golvet i skolan idag.. kom knappt upp.. en ökad vikt på mer än 10 kg än så länge är inget roligt vill jag lova! Hoppas jag kan gå ner mig fort sen igen, funderar på att efter ammning och promenader ta tag i Cambridgen på allvar! Fick ganska bra resultat där sist!A får se..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar