fredag 13 november 2009

Fredagen den 13:e.. puuhh aa

Fick reda på nåt hemskt tråkigt idag som har gjort dagen mycket tråkig å dyster:( Min älskling Andreas pappa har gått bort, så har vart inne en sväng i kalmar hos hans mamma och bröder å sörjt å pratat!

Har köpte en syskonvagn nu, en Emmaljunga Herqules twin raptor å fick den otroligt billigt, gav 1500kr för den å den var mycket sparsamt använd:) Något tung å köra har jag upplevt här hemma, men ska ge den lite tid annars sätter vi bara ut den på blocket igen:) Å tjänar en slant på den:) Massor me folk som hade ringt på den, men eftersom jag var hemma idag å Andreas kom hem från jobbet tidigare så ringde vi direkt å sa att vi skulle ha den, å dom sa att vi fick den om vi hämtade den på en gång.. lite surt för dom som skulle kommit ikväll kan jag tycka! Men nöjda är vi:)Å Elliot älskar den nya vagnen:)

Jag har vart otrloigt trött i kroppen idag, hann vila lite på förmiddagen å somnade även till en stund nu på eftermiddagen/kvällen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar