onsdag 20 januari 2010

församlingshemmet i b-måla

Elliot å jag vaknade runt 07.30, ringde Monica som håller i barn å föräldraträffarna i församlingshemmet i blomstermåla för att kolla om det äns va öppet idag.. å de va de:) Så vi åt frukost å gjorde oss iordning för att ta vagnen bort. Kom under tiden vi gick bortåt på att vi inte har något regnskydd till vagnen:( Så blev lite snöiga! Gick i raskt takt för det av skit kallt(kan inte längre knäppa jackan).. så lite dåligt planerat men tar ju ca 10 minuter å gå så fick gå för denna gången:) Väl framme va Elliot lite små blyg.. mest för att jag var med tror jag, men sen vaknade han till liv å va även me å sjöng! Jag har faktiskt saknat sångstunderna:) DEt var mysigt .. var där i ca 2 timmar sen gick vi hem. Elliot åt smörgås å kaka så va inte hungriga nu när vi kom hem så blev till att stoppa honom i säng direkt. Får bli lunch lite senare idag!

Runt 14-tiden i eftermiddag kommer en dam å ska kolla på Kissen..satte ut en annons på henne på blocket härrom dagen å denna kvinna ringde i gårkväll! Jag har förklarat läget hur stressad hon är för dt här med nya bebisen å Elliot och att hon har visat det genom att kissa inne. Hon trodde inte det skulle vara några problem:) Vilket jag tyckte va kanon att höra! Bor på Öland på ett lugnt ställe och är en riktig djurvän! Får se va jag säger om henne å va hon säger om Kissen. Men hoppas att det ska gå bra och att hon tar med henne hem. Skulle vara skönt om hon slapp all stress nu när bebisen kommer, å det blir så mycket extra jobb för oss hela tiden med.Jaa men känns skönt helt enkelt:)
Igår kväll hae jag massa förvärkar, men försvinner som vanligt efter några timmar:( Man vågar knappt tänka tanken på att det kan vara på gång då man är rädd att bli besviken hela tiden på att det bara är förvärkar, men visst börjar de närma sig.. men sen får man panik över att man kanske egentligen ska räkna med 2 veckor extra:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar