lördag 30 januari 2010

Gahh

Helt förstörd, orkar inget å vill inte vara gravid längre..! Känns som jag vart gravid hela mitt liv typ!!...Va på G att köpa Ricinolja idag, men hittade lite info på nätet som fick mig att tänka andra tankar! Fick bli hallonbladste som jag oxå läste lite om.. men andreas hittade inget å troligtvis går de bara köpa i hälsoaffär. Han kom istället hem med smultronte:) Typ som om de skulle vara samma:) hehe men har iallafall drukit en kopp te idag.. å jag hatar hatar hatar te.. finns inget vidrigare..jo kaffe:) Får ta mig en kopp till senare:) Hoppas på att livmodertappen är redå å att teet kanske bara kan hjälpa till att trycka på ''kom ut bebis'' knappen !Det ända jag tänker på är att jag bara inte få gå över tills tisdag då jag ska vara hemma hela dagen själv med Elliot, de vill jag lova är nåt jag inte klarar av längre., Andreas sa att i värsta fall tar han ledigt å är hemma med honom och vi får i såfall hoppas på att bebis kommer innan jag är tvungen att vara hemma med honom själv. Missförstå mig inte, vill självfallet vara hemma med min son men sonen min vill att jag ska bära, sitta på golvet , vill ut å leka i snön åå jag vill lova att jag är inte fit för de nu alltså! Skulle kunna lägga upp en bild på hur jag ser ut just nu, men då skulle ni troligtvis inte kika in på min blogg längre! Är snart uppe på 100kg å ser ut som en svullen blåsfisk i ansiktet och runt ögonen. !*Å just nu önskar jag mig inget mer än att den lille som sparkar mig i revbenen och trycker me huvet mellan benen på mig så de knäcker å värker, ska komma ut..
Sluta klaga Emelie å ryck upp dig å njut av sista tiden som gravid.. jo tack, de firar vi med Robinson Karibien med no godis eller snask.. då jag ska hålla igen lite)Bör tänka lite smått på min vikt tror ja!

1 kommentar:

  1. Om du orkar, så färdknäppa, färdknäppa och färdknäppa. Flera gånger om dan, varje dag. ;)
    Håller tummarna på att lilla bebisen kommer snart!

    SvaraRadera