måndag 11 januari 2010

Liggdel till vagn:(

Idag är bara Elliot å jag hemma:) Mysigt! Blev till att stiga upp lite tidigare än vanligt då prinsen vaknade när pappa Andreas gick till jobbet!Käkade frulle å sen lekte vi lite! Sen har vi plockat i ordning lite här inne bland alla saker och sen åt vi apelsin till mellanmål å de uppskattades:) Jätte gooa! Gick sedan ut i snön å gick en stund med nya vagnen:) Något jag då la märke till när jag skulle prova att sätta i liggdelen va att den inte passade.. alltså för stor.. alltså vi har köpt en liggdel som ska vara till babytravel enkelvagn å inte till tvillingvagnen.! Gissa om jag blev sur, jag som släppt allt detta med vagn å liggdelar måste nu åter igen börja leta liggdel!Puhh orka! Men var inga problem att lämna tillbaka liggdelen iallafall å de va ju skönt! AAA efter att svurit i min tystnad så gick vi över till lite pulka åkning.. Elliot fick ju en snowracer av morfar, Malin och mostrarna Elin och Emma i julklapp:)Den är uppskattad:)Sen gick vi in å började med maten-- blev kokta morötter och potatis, sås och köttbullar å min prins åt nästan mer än jag:)Nu sover han gutt i sin säng.. så otroligt skönt att han bara kan somna på 2 sekunder;)Stoppar om honom i sängen säger sov gott å går ut å sen hör man inte ett knyst:)
Ne nu ska jag slappa lite i soffan sen blir det tvätt å lite undanröjning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar