tisdag 12 januari 2010

Mvc och tapet letande

Ska var på mvc kl 11.00 så ska snart bege mig mot m-ås! Hoppas att allt ska vara bra, har vart så mesig på sista tiden.. tror hela tiden att nåt är fel..! Får skriva mer om besöket sen.
När vi flyttade in i huset så tapetserade vi om vårt sovrum.. nu när vi byggde om köket så bytte vi plats på ingången till sovrummet som innan var genom köket(nu genom tv-rummet) Å nu ska vi äntligen ta tag i öppningen från sovrums sidan som inte blivit igensatt redigt.! Å då behövs det även tapetseras.. Å jag har letat å letat efter fondtapeten vi ska ha upp.. å har tyvärr utgått och finns inte att köpa.. snacka om otur.. hade bara behövt en rulle:( Så nu får vi hitta en ny fondtapet(gärna lite billigare) och sätta upp! Vilket kanske inte är helt fel:) Men blev så mycket mera jobb bara:(. .. å nu när jag gått här hemma.. ser jag massor med project som jag vill få klara innan bebis kommer.. hmm stressa å få iordning allt eller ta de lungt å inte göra nåt???? slutar nog med att jag drar å sliter i Andreas att vi ska sätta igång..som vanligt!!
Fyndade ett skit snyggt typg på Ikea sist i fynd tyglådan för 15 kr..ska bli gardiner till de två hallarna vi har.. Får se om jag får dom sydda under dagen när Elliot ändå är hos dagmamman till kl 16.00!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar