tisdag 19 januari 2010

orka..

Känner mig lite kass me bloggandet.. vet inte va jag ska skriva.. mer än att det börjar bli drygt å vänta på bebis i magen.. Ärligt talat känner jag mig inte så dunder fräch direkt! Vill bli av med magen nu, orka med och leka med Elliot och självklart gå ner 150kg.! Det lär dröja tills nästa graviditet:P Visst e det mysigt, men det är så långt tid.. jätte långt! Men den som väntar på nåt gott heter de väl..:) Men vill orka rör på mig, ut å gå, leka med Elliot , städa.. jaa allt! Har vart trött å seg länge nu å man har alltid en gräns som får en att låta bli saker och ting.. känns som jag alltid varit sån här.. så här slö! Får så dåligt samvete över att inte orka leka med Elliot å jag tycker synd om honom att han ska behöva vara hemma med mig:( Men kommer väl bättre dagar!!
Vill inte gå över tiden 2 veckor...vet inte vad jag gör men jag går inte me på att bli igångsatt:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar