onsdag 20 januari 2010

nytt hem å ny bil!

Kissen har nu fått ett nytt hem, en äldre pensionerad dam på Öland som verkar vara en riktig djurvän! Å hoppas hon är det men om man ska lita på nån gällande djurköpare är hon nog exemplarisk:) Dum som jag var ställde jag in kattburen en stund innan, så Kissen va kanon stressad när damen kom.:( Å inte blev de bättre när hon skulle i buren..men gick efter ett tag! Ska hålla kontakt å vi ska hälsa på efter bebis anlänt å allt lugnat ner sig!. Känns otroligt skönt vill jag lova!
Presic innan hon kom satt jag vid datorn å kolla blocket lite.. såg då en helt nyinlagd annons om en Golf-93 i mönsterås för 8000kr, ringde Andreas å sa att han skulle ringa på den på en gång annars missar vi den nog. Han ringde å åkte sedan å kollade på den.. telefonen hos säljaren hade ringt stup i ett å då hade annonsen vart ute i en halv timme ungefär. Andreas köpte bilen iallafall å ska hämta den imon:) Kanon affär tror jag, ska inte säga för mycket pga hur det gick förra gången vi trodde vi hade fyndat. Men denna gång ser de ändå rätt bra ut då vi köpt den av bilfirma+ att den va nybesiktad:) Äntligen hittade vi vår andra bil! Börja leta bilbarnstol till Elliot med då, just för att slippa koppla om å krabba som vi fick förra gången.! NÖJD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar