torsdag 21 januari 2010

v.40(39+0)

Ja idag är det den 21 januari, ett datum jag hade hoppats på att den lille hade tittat ut på:) Men icke, visserligen är inte dagen slut än men tror jag får lägga ner dem tankarna! Mindre än en vecka kvar ill BF.. å det är bara en massa härliga dagar tills dess, helg å sen är vi snart där! Idag blir tyvär ingen bebis magbild då jag inte orkar..är helt döö i kroppen.Igår somnade jag på sängen 1½ timme efter att Andreas kommit hem. Å den raska promenaden fram å tillbaka till församlingshemmet har verkligen gjort sitt genom att ge mig jävulskt ont i underliv å höfter:( Får skylla mig själv jag vet..! Men vet iallafall vad jag ska göra hela dagen idag när Elliot är hos dagmamman:) Vila å vila, .. nåt som fattas är choklad:(Å jag orkar inte ta på mig å gå ut å köpa de.. så får ligga här å sura utan! Min lilla prins är nog inne i nån trots ålder.. känner nog på sig att jag inte fixar att springa efter honom, å nu har jag börjat ge me mig lite för mycket å det utnyttjar han regält!Men får bli andra bullar sen:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar