måndag 25 januari 2010

Jobbig dag


Idag är jag supertrött, Andreas kom hem på förmiddagen för att jag tyckte så synd om Elliot som jag bara inte orkade sysselsätta! Så dom har lekt, vart ute å är nu borta å hälsar på hos Victor med familj. Dom har säkert jätte mysigt, medans jag sitter här:( Jag har iallafall maten nästan klar tills dom kommer hem då vi ska ha raggmunkar å bacon med lingonsylt! Va sjukt länge sen nu..! Ska lyxa till med ananaspaj å glass i kväll, inte lustigt man svullnar upp mer å mer:) Men va fan får passa på nu några dagar eller veckor till:) Sen e de andra bullar sen! Inga känningar idag iallafall, inte mer än lite värk i ben å rygg. Tråkigt tycker jag.. Längtar så efter att de drar igång här å vi får genom gå samma lycka å glädje igen som när Elliot kom till världen:) Sånna ögonblick glömmer man aldrig! Sen vill vi självklart veta hur pyret ser ut å om det blir en lillasyster eller lillebror:) Om jag ska vara ärlig känner jag på mig att det är en liten snoppis mellan benen:) Jag har haft sånna där tankar om att jag inte får en flicka nu så kommer jag aldrig få nån flicka:) Sånna där sjuka tankar;) Men just nu.. just just nu tror jag det är en pojk!! Namn är satt på pojkfronten, dock inte på tjejfronten.. har några namn som vi velar mellan:).. ne om man skulle lägga sig en stund innan mina prinsar kommer hem å livar upp huset:) Lagt upp en mobilbild på bebis magen v.40(39+4) från idag.. tycker den sjunkit lite magen å man vagar som en pingvin:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar