onsdag 6 januari 2010

Jobbiga natt!!

Denna natt vaknar jag vid halv två.. kan inte somna om förrens kl 06 ungefär! Har sånna fruktansvärda värkar så de värker i hela kroppen, men ligger kvar i tro om att de ska gå över ..eller i annat fall att jag inte klarar värkarna som dom är och måste väcka upp Andreas å ringa förlossningen! Men helst plötsligt så bara slutar dom:( Vill inte hoppas att det är igång å återigen händer de inget.! Men en sak jag ska göra idag är baka bullar å paka BB-väskan:).. För nu känner ja att de kan komma när som.!
Får om en stund besök av Elliots farmor och farbror Jonas.. får se om jag sätter dem på att hjälpa till å baka lite.. SEn blir det ikea:) Köpa de sista bebisgrejerna å lite annat plock! Har inte hört nåt från min pappa å dom än men dem kanske dyker upp i eftermiddag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar