tisdag 12 januari 2010

mvc, tapet och kattfan..

Japp då har jag varit på mvc.. hjärtljud på bebis: 130-140, sf-mått: 39:) Kanon:) Ha koll på mina bruna flytningar bara annars va allt okej:)
Var förbi Walls me å hittade en tapet som vi ska ha som fondvägg, gick tyvärr inte på den jag tyckte va snyggast.. utan va så snål att jag köpte den som va billigast:)heh.. tråkigt jag vet, men ville inte lägga för mycket pengar på dem eftersom vi inte ska bo här s länge! Så blev en brun enfärgad tapet för 99kr /rullen.Men blir nog bra ändå!
När jag kom hem fick jag torka kattpiss... vet inte hur ofta det har hänt denna vinter.. känns som man torkat var å varannan dag. Mest e de nu på vintern(tror hon e slö och inte orkar gå ut) men händer även under resten av året med..Andreas å jag har tidigare pratat om avlivning.. men vet inte om man kan göra det pga av att den kissar inne??b Någon som vet?? Låter säkert jätte hemskt men inte roligt att slänga ut henne som utekatt heller.. Kattlåda har vi provat och haft tidigare.. då satte hon sig ändå på andra ställen.. !!Svårt, mycket svårt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar