lördag 30 januari 2010

smultronteet??:)

Drack ju 2 koppar smultronte igår:) Kan de vart de som satte igång de:)? Vaknade runt 5 tiden i morse av att jag va dingsur om trosorna å att de sipprade ut, gick på toa å fattade vad som hänt. Andreas å Elliot sov så gott så väkte dem inte utan ringde till förlossningen. Råde mig till tt gå å lägga mig en stund å sen ringa runt 8-9 tiden. Gick på toa en gång till och såg då att slempropp gått med:) Väkte tillslut Andreas å berättade å han blev uppspelt men bestämde oss för att försöka sova nån timme till. Inga direkta värkar , nån en stacka men lyckades tillslut somna om. Vaknade vid halv 8 å låg å gosade me pojkarna! Sen gick vi upp å käkade lite frulle! Ringde förlossningen igen å fick en tid vid kl 17 ifall att inga värkar sätter igång(ska då på kontroll ). Annars ska jag höra av mig under dagen om de sätter igång, vilket jag så klart hoppas på :) Annars har vi bebis inom 3 dygn iallafall då man blir igångsatt för att minska risken för infektion! Måste säga att jag är otroligt taggad å utvilad.. denna förlossningen ska jag nog kunna hålla mig vaken igenom:)packat bb-väskan ärdigt å även grejer till Elliot som kommer vara hos Victor m.fam under dagen om det sätter igång. Använder mig utav stora bindor just nu, behövs för de rinner typ vatten hela tiden.. känner igen doften av bindorna å känslan i magen (en lätt illamående känsla ) Som vid förra förlossningen. Å snart kommer doften av förlossningssalen som kommer friska upp mitt mina från förlossningen med Elliot! Känns lustigt men ändå så bra:)Äntligen!

1 kommentar:

  1. Önskar att bebisen redan här här i skrivande stund! Om inte; skönt att det är på g. ska genast titta webbisar! Kram

    SvaraRadera