söndag 24 januari 2010

Varför????

Ska jag berätta vad jag gjort senaste timmarna?? Jo jag satte ihop nattborden, inte så jobbigt som jag trodde de skulle bli .. fick ihop båda på 10 minuter. Och så blev de kanonbra!!

Sen fick jag för mig att iallafall påbörja gardinen till köket! Mäte att det skulle bli en längd på 190cm.. jo tack tänkte jag å å mäte hälften på tyget åt gången.. fick då med mitt mattesnille till huvud att hälften av 190cm va 80cm!!!! Å självklart tänkte ja inte mer på de utan började klippa i tyget som kostat 150spänn...AA gissa om jag blev arg på mig själv eller? Så nu har jag ett tyg jag inte kan använda som gardin till köket..Får kanske byta å ta de som tavla till sovrummet:( men inte alls så jag hade tänkt de..å jag är alldeles för snål för att köpa nytt! Usch, arg jag kan bli på mig själv ibland.. Å för att jag satte igång me allt detta till slut va för att jag tyckte mig börja känna lite värkar.. aa eller förvärkar eller va de nu är.. tänkte aa men då ska jag inte sitta här utan göra lite annat å hoppas på attd e satt igång på redigt! Så nu återstår å se de närmsta timmarna.. mina förvärkar brukar hålla på 2-3 timmar..så kan ju uppdatera senare i eftermiddag:)heeh hoppas inte på förmycket vill jag lova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar