söndag 24 januari 2010

Söndag.. vila?

Nätterna sover jag rätt skapligt på nu för tiden.. uppe 2-3 ggr å kissar , vaknar ca 10 ggr för att vända mig om .. så sover nästan nätterna igenom;) Fått lite sovmorgon både i lördags å idag .. lustigt, för då sover jag som allra bäst, de timmarna på morgonen. ! Idag gick vi ut till kaninerna som behövde en rengjord bur, de blev dom glada för! Andreas å Elliot och Elliots farbror har åkt till Alsjöholm till deras pappas hus, hämta nåt? aa jag vet inte redigt, men dem ska vara borta några timmar iallafall.! Så då funderar jag på vad jag ska hitta på? Känner mig rätt så utvilad måste jag säga.. så kanske skulle sy gardinkappan till köket?hmm ja kankse, lär märkas! Nåt jag vet jag ska göra är.. att sätta ihop våra nattbord:) Inget ansträngade eller jobbigt.. bara kul:)Jippi:)or not:( Tråkigaste som finns å skruva ihop ikea möbler.. men men..!Har en tvätt att hänga upp iallafall..sen ska jag hälla upp mig ett glas Oboy:) Nåt jag börjat dricka rätt mycket.. super gott ju:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar