lördag 23 januari 2010

helt slut!

En hel dag i kalmar har gjort sitt på mig vill jag lova, har legat i varmt bad nu en halvtimme å varvat ner lite. ! Andreas å jag har köpt kläder till både Elliot å den lille sen var vi även på Ikea en snabbis å köpte lite tyger.. blev ett tyg till köket, då jag ska sy en gardinkappa å ett tyg till vårat sovrum som ska bli en tygtavla över våran säng! Fyndade 2 nattbord till oss, har hittills inte hittat nåt som passar vår låga gröna säng men nu så:)Dom var på utgång så fick dom för 79kr/st:)inte farligt va?:) Sen åt vi lite pizza uppe hos farmor Pia och farbror David.. mums så gott de va! Elliot börjar bli så där mammig igen, inte mig imot då det mest gäller pussar å kramar:) Ne nu ska jag stänga ner å krypa ner i soffan , hoppas på någon bra film.. men kanske blir att Andreas å jag spelar nåt spel istället kanske:) Får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar