fredag 1 januari 2010

Sköna dag:)

Elliot å Andreas gick upp vid kl halv nio:) jag fick ligga kvar en stund till .. så pallade mig upp ur sängen vid 11.00 kankse;) va ett tag sen vill jag lova.. som man låg i sängen till 11! Tagit det lugnt idag.. var ute å gick med en sovandes Elliot i vagnen:) Mycket mysigt.. kommer inte ihåg sist som jag rörde på mig mer än 5 minuter ute.. inte lustigt man rusar upp i vikt!Sen åt vi lite kroppkakor..vilket Elliot älskar.. käkade nog 3½ kroppkakor vår lille plutt.. hur han ändå kan vara så liten om magen förstår jag inte.. efter all den mat han äter!! Men sen visst.. han rör sig hela dagarna igenom!
Satt upp spjälsängen i vårat sovrum.. mycket lustigt tyckte Elliot som trodde att han själv skulle få sova där.. så har vart lite tårar här ikväll.. va nog inte en dag för sent att sätta upp den! Å jag tvättar å tvättar åå tvättar.. å det tar aldrig slut!!Har även fått in svarta stora fotöljen i från garaget som jag ska ha som amnings stol--->om jag nu ska amma!!! Det återstår ju att se:)
Imorgon ska vi till Misterhult på lite julmiddag, träffa Moster Nettans nya man:) Ska bli trevligt!Hittade mig ett skötbord på blocket idag.. ett svart/vitt Spoling skötbord från Ikea:) Så de ska vi fynda imorgon utanför O-hamn!Nu är det bara barnvagn å (kanske) bilbarnstol kvar!
Ne nu ska Andreas å jag spela klart GENI:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar