lördag 16 januari 2010

plask å lek!

Vart i simhallen nu på förmiddagen med Hans, Victor och Madde:) Var i Oskarshamns simhall å det är nåt jag verkligen rekommenderar.. ingen simhall enligt mig som slår den på flera mils avstånd.Barnen har jätte yta att leka på med barngrejer å vatten lek, har även en stor varmvattenbassäng! Aaa ne simhallen är guld värd:) Nu har vi kommit hem å ätit lite lunch å Elliot slocknade på en gång i sängen, å jag sitter här som vanligt å varvar ner lite:) Andreas fixar väggarna i sovrummet (ska tapetseras imorgon). Jag har skrivit av recept jag fick av min moster . åt nåt så super gott sist vi var där:) Det ska vi lyxa till med i kväll :) Å hade alla ingredienser hemma, inte alla gånger de händer;) Så i eftermiddag/kväll blir det slappt:) And we löv it;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar