onsdag 27 januari 2010

Fortfarande hemma!!

Å cp blir jag.. fick en ny tid hos barnmorskan på tisdag nästa vecka, hoppas verkligen inte jag behöver åka dit! Men har inga som helst känningar! Eller igår..tryckte de neråt mellan benen:)haah lät dumt men en ond känsla .. men vet inte om de va den lilla som tryckte på.. aja hände inte mycket mer enså ändå! Sovit som en stock i natt å kanppt behövt vända på mig, vart uppe 2 ggr å kissat.Har lämnar av Elliot hos dagmamman nu på morgonen .. så har hela dagen själv här hemma! Behövs vill jag lova! Har jag sagt att jag har julgardinerna kvar?? haah har sagt nu i 3 veckor att jag ska ta tag i att men .. har bara inte blivit av..! Sen vill jag ha upp de vanliga innan bebisen kommer för sen lär man inte göra det på yttligare några veckor. Självklart ska jag inte upp på stolen själv utan de lämnar jag över till Andreas.. bara att han ska ta tummen ur röven å göra de me:) Men de kanske är de bebisen väntar på .. att jag ska byta gadiner:)Får ta tag i de i dag, å stryka de nya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar